forum forum
179
BLOG

Stanisław Grzegorzewski: kandydat do samorządu Włocławka

forum forum Polityka Obserwuj notkę 0


Włocławska Wspólnota Samorządowa lista 18

Stanisław Grzegorzewski- 68 lat, od trzech lat przebywam na emeryturze. Jestem żonaty, posiadam dwie dorosłe córki i dwie wnuczki. Pochodzę z Fabianek.

Pracę zawodową rozpocząłem w Cukrowni Chełmica, skąd w 1971roku przeprowadziłem się do Włocławka i podjąłem pracę w Fabryce Lin i Drutu "Drumet".

Włocławianinem jestem nieprzerwanie od 39 lat, mieszkam na osiedlu "Zazamcze".
Zawsze inspirowała mnie praca społeczna. Przez szereg lat kierowałem ruchem związkowym w "Drumecie" i wiele nauczyłem się pracując w jego strukturach. 3-tysięczna załoga
o różnym przekroju społeczno-zawodowym, przenosiła swoje problemy socjalno-bytowe na teren środowiska fabrycznego i oczekiwała pomocy.

Po transformacji systemowej brałem czynny udział w pracach "Społecznego Komitetu Troski o Włocławek", który przekształcił się następnie w" Blok Troski o Włocławek" na czas Wyborów Samorządowych w 2006r. Byłem współzałożycielem Stowarzyszenia Zwykłego "Opinia Włocławian" i założycielem Stowarzyszenia Zwykłego "Włocławskie Stronnictwo Wspólnot Mieszkaniowych".

Obecnie w ramach pracy społecznej "Włocławskiego Forum Rozwoju" przygotowuję i koordynuję podstawy do powołania Społecznej Rady Osiedla "Zazamcze", która powinna stać się bardzo cennym uzupełnieniem działalności samorządowej we Włocławku.
 
Co chcę robić w nowym ruchu samorządowym?

Głównym celem mojej działalności samorządowej jest powołanie Rady Osiedlowej na osiedlu "Zazamcze".

W tym celu podejmowałem już działania, zbierając podpisy i opinie mieszkańców naszego osiedla. Opinie te są dla mnie ogromnym bagażem wiedzy jaką posiada obywatel na temat swojego osiedla, ale również na temat samorządu, działalności prezydenta miasta, poszczególnych instytucji oraz przepisów i zarządzeń zarówno tych wewnętrznych jak i centralnych. Jestem przekonany, że opinii tych nikt nie może lekceważyć ponieważ przedstawiają one rzeczywisty obraz naszego życia społeczno-gospodarczego. Są to tematy bardzo trudne a czasem i bolesne. Dlatego nie dziwię się wcale, że niektórzy samorządowcy nie chcą ich widzieć i rozwiązywać.

Drugim tematem, który chcę podjąć i realizować w moim programie są parkingi przy blokach mieszkalnych.Od lat w tym temacie nic się nie zmienia, a samochodów w tym czasie bardzo przybyło i dalej zwiększa się ich ilość. Nowy samorząd musi podjąć działania w celu systemowego rozwiązania tego problemu.

Trzecim tematem są lokatorskie drogi dojazdowe do sklepów, aptek oraz punktów usługowych.
Przykładów ogromnego bałaganu i nieporadności w tej kwestii nie brakuje na żadnym z osiedli mieszkaniowych Włocławka.

Bardzo często mówimy o tworzeniu nowych miejsc pracy, a zapominamy o ochronie małych, lokalnych, jednoosobowych zakładach pracy - punktach usługowych i handlowych, jakże ważnych dla dobrego funkcjonowania mieszkańców każdego osiedla. Wysokie dzierżawy gruntów stosowane przez Skarb Państwa, Spółdzielnie Mieszkaniowe i Zarządy Dróg Lokalnych, prowadzą wraz z innymi niekorzystnymi przepisami do likwidacji tych działalności gospodarczych.

Pragnę zaznaczyć, iż jestem zdecydowanym przeciwnikiem powielania standardowych tematów w programach wyborczych, które od lat nie były i nie będą realizowane.


Dlatego też przedstawiony program mojej działalności samorządowej oparty został na opiniach mojego najbliższego otoczenia i jego też dotyczy.
Wszystkie moje działania, które zamierzam podjąć skutkowały będą polepszeniem codziennego życia mieszkańców Włocławka.

                                    

                                           Okręg nr 5 Zazamcze lista 18 miejsce 2

forum
O mnie forum

mieszkańcy Włocławka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka